Cand Syndicate pune pate Bucegi, pune cu varf

Esti in bucatarie. Ai o cutie de pate Bucegi in mana dreapta. Incepe si iti umbla mintea… Se duce dupa rosie, sa o tai foarte subtinre. Sau se intoarce cu niste castraveti. Sau mustar. Sau cu toate trei, de ce nu? Pana la urma tu stii mai bine ce se potriveste cu ce. Insa, de acum, s-ar putea sa regandesti o parte din “reteta”: cand pui pate Bucegi, pune cu varf!

La fel ca cele trei personaje create de cei de la the Syndicate pentru cea mai noua campanie de imagine pate Bucegi. Spoturile TV ii surprind pe cei trei chiar din momentul In care isi incep ritualul din bucatarie,  culminand cu un indemn la un nou obicei (pe care cei mai pofticiosi dintre noi il aveam oricum de mult): Cand punem, sa punem cu varf.

“Totul a pornit de la dorinta clientului de a ne concentra mai mult pe produs, si de a evita cliseele cu familii fericite la masa. Ceea ce ne-a facut pe noi fericiti in agentie. A trebuit sa gasim ceva care sa i se potriveasca manusa liderului din categorie. Asa ca am cautat o poveste despre pofta. Si ce obicei tradeaza mai bine pofta suprema, daca nu instinctul de a pune cu varf? Si ce brand poate vorbi mai bine despre pofta si varfuri, daca nu pate Bucegi? Dupa ce-am testat teoria pe cateva felii cu pate, am mers mai departe si am creat trei personaje cu personalitati contrastante si cu ritualuri de preparare diferite in bucatarie, dar unite in varf. Uniti prin varf si pofta am fost si toti cei care am lucrat la acest proiect. Iar dedicarea unor minti pofticioase chiar se poate vedea in fiecare dintre cele trei spoturi. ”, Ovidiu Anghel, copywriter, the Syndicate

“Am reusit sa gasim o platforma de comunicare ownable pe care se va putea ‘pune cu varf’ pentru foarte mult timp.”, Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, the Syndicate.

Spot TVC 1

Spot TVC 2

Spot TVC 3