Florin Olingheru: despre tinerii din agentii

Florin Olingheru, Directorul de Creatie de la The Syndicate, a invatat de la colegii lui mai tineri ca ar trebui sa aiba si viata sociala. Altfel, nu e de acord cu alte voci, care spun ca noua generatie nu are scop. Din contra, spune el, sunt tineri hotarati sa miste munti.

Cel mai tanar din agentie

Tanarul nostru are 22 de ani, dar asta nu-l impiedica deloc. Ne-a fost recomandat, ne-am intalnit si ne-am placut.

Cel mai important lucru

Educatia si cultura generala. Desigur, alaturi trebuie sa existe pasiunea si daruirea pentru actul creativ, onestitatea, lipsa de prejudecati si sa aiba acea “sclipire” ce merita slefuita.

Facultatea in domeniu – obligatorie?

In general conteaza, insa am intalnit si oameni care au terminat “matematica” si sunt copywriteri de exceptie.

Se invata publicitatea la scoala?

Este importanta orice scoala sau training in acest domeniu, insa nu trebuie sa ramana la nivel de retete. Publicitatea este o forma de arta + stiinta aplicata, ce-si schimba permanent forma si continutul, este mai ceva ca in medicina 🙂

Selectia

Aplicam filtrele descrise mai sus si dam si niste teste. Apoi, are loc un interviu final.

Ce aduc nou

Sunt tineri foarte hotarati sa miste muntii, chiar daca unele voci spun ca generatia actuala este fara scop. Sunt la zi cu trend-urile, au constiinta ideii de a fi pe val.

Un lucru bun si un lucru rau

Nu cred ca exista bun sau rau. Depinde cum ii vedem sau cum vrem sa-i vedem. Pana la urma, ei sunt cei pe care i-am crescut sau ii crestem.

Greseli si atuuri

Folosesc tipare sau incearca sa faca “ce li se cere”. Atuuri? Au forta sa dea “reset” cand sunt pe langa subiect.

Ce ai invatat de la ei

Sa nu uit sa mai am si viata sociala.

Ce te surprinde

Constiinta lucrului bine facut.

Diferenta dintre ei si voi

Noi, eu, am pornit de la nivelul solului. Ei intra deja pe niste carari de munte batatorite, trebuie doar sa indrazneasca sa gaseasca noi rute, sa deschida noi drumuri.

Un sfat

Indrazniti!