Syndicate si Domestos nu dau sansa microbilor

Sfarsitul lui 2015 a surprins si finalul „Sustine igiena de 10”, o campanie Domestos, in cadrul careia agentia de publicitate the Syndicate s-a ocupat de o parte dintre executiile ATL, dar si BTL.

Campania a avut rolul de a atrage atentia asupra importantei igienei si a dezvoltarii armonioase a copiilor intr-un mediu curat.

Una dintre tacticile gandite si dezvoltate de agentia the Syndicate a constat in amplasarea unui „crime scene” al microbilor rapusi de Domestos in AFI Palace Cotroceni si in sediul Unilever, o butaforie curajoasa si inedita care a reusit sa atraga atentia asupra campaniei.

“Dintotdeauna, misiunea Domestos a fost aceea de a distruge microbii de pretutindeni, lasand in urma un mediu curat, perfect igienizat.

Avand in minte acest lucru, am considerat ca este momentul oportun pentru a duce mai departe atat rezultatul, cat si ideea de rapunere a microbilor. Astfel, am transformat AFI Palace Cotroceni intr-o scena a crimei, unde au putut fi vazute urme ale microbilor trasate de criminalisti, pe podea, alaturi de indemnul “Treceti! Zona igienizata.”, Ovidiu Anghel  (Copywriter, the Syndicate).

Campania s-a bucurat de notorietate, fiind comunicata in diverse medii, precum TV, in-store si online.

domestos-making-of-1b-cover-800